balootchap balootchap .

balootchap

چاپ بنر تولد

بي ترديد روز تولد هر شخصي ، يكي از خاص ترين تاريخ هاي زندگي و روزهاي سال مي باشد . روزي كه وارد پيكر دنيوي خود شده و از موهبت هاي بي پايان اين جهان بهره مند گشته است . از سويي ديگر ، روز تولد اين فرد براي اطرافيان وي نيز روزي ميمون و فرخنده مي باشد ، چراكه در اين روز قدوم نورسيده اي به زندگيشان باز شده و رنگ تازه اي به آن بخشيده است . همواره يكي از دلايل ذوق و شوق فراوان كودكان و البته بزرگسالان  براي فرا رسيدن روز تولدشان ، دريافت هداياي بزرگ و كوچكيست كه در شايد در مواقع ديگر سال ، امكان حصول آن را نداشته باشند ، از سوي ديگر عطف همه نگاه ها به سمت آن ها ، مي تواند براي يك شب به ابر قهرمان بودنشان صحه گذارد .  اما براي بزرگسالان ، شرايط به گونه ديگري پيش مي رود . انسان ها با افزايش سن و گرفتاري در ورطه زندگي روزمره ، دست و پنجه نرم كردن با مشكلات و تجربه شرايط دشوار ، علاوه بر از بين رفتن رمق و ذوق دوران كودكيشان در ايامي مشابه ، توقع خود مبني بر دريافت كادو و هديه را نيز تا حدي از دست مي دهند . در اين سن ، شايد دريافت يادبودي ولو در شمايل يك نقاشي ، دست نوشته و يا پيام تبريك نيز احساس خوبي در آن ها القاء كند . نا گفته نماند كه حس غافل گيري در قيد و بند سن و سال اسير نمي شود و آدميان ، تجربه هيجان از اين جنس را در تمامي برهه هاي زندگي دوست دارند . با جمع بندي موارد فوق ، مي توان اينگونه اذعان داشت كه چاپ بنر تبريك تولد مي تواند يكي از بياد ماندني ترين هداياي تولد هركسي شود . هديه اي كه منتقل كننده حس غافلگيري بوده ، از سطح توقعات فرد مذكور بالاتر نرفته ، ايده اي بكر و غير تكراري مي باشد و از همه مهمتر انتقال دهنده عشق و علاقه اي وافر به فرد مورد نظر مي باشد . در هنگام چاپ بنر تولد در ابعاد مختلف ، چاپ عكسي از كودكي ، تصويري از ماجرا و رويداد ، مكان ، شخصيت و يا ساير علاقه مندي هاي باب ميل فرد مذكور در پس زمينه بنر ، مي تواند بسيار تاثير گذار و لذت بخش باشد . استفاده از جملات احساسي ، عاطفي ، پند آموز و حتي فكاهي نيز مي تواند تصوير پاك نشدني در ذهن فرد بجاي گذارد .  در پايان لازم به ذكر است كه چاپ بنر به عنوان كادوي تولد و يا وسيله اي تزئيني از سوي ميزبان ، حركتي بكر تلقي شده و عكس العمل سايرين در برابر آن بسيار ديدني خواهد بود . با چاپ بنر تولد ، از نظر جنبه هاي مالي نيز به تهيه كنندگان آن فشار چنداني وارد نمي شود ، اين در حاليست كه شايد با هزينه هاي چند برابري نيز نتوان هديه اي جذاب ابتياع كرد .

 

چاپ بنر


برچسب: چاپ بنر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۹:۵۰ توسط:balootchap موضوع:

چاپ بنر فوري

هنگامي كه از چاپ بنر در زماني كوتاه و به صورت فوري سخن به ميان مياد ، نا خودآگاه بياد بنر هاي ترحيم و تسليت ميافتيم ، چرا كه معمولا تنها دليل چاپ بنر مي باشد كه كارفرما براي زمانبندي و ثبت سفارش از قبل آمادگي نداشته و بدليل شرايط پيش آمده ، درخواست اخذ هرچه سريعتر بنر را نيز دارد . با فاكتور گيري از عامل فوق دلايل محدودي براي چاپ فوري بنر مي توان متصور شد .  زمان چاپ بنر با توجه به تيراژ كار ، ميزان حساسيت روي كيفيت خروجي ، ابعاد ، ميزان توانايي اپراتور چاپ ، توان و تعداد چاپگرهاي وي ، تعداد نفرات در نوبت و … متغير مي باشد  . از مهمترين عواملي كه به تسريع چاپ بنركمك مي كند به عوامل زير اشاره كرد : چاپ بنر هاي مناسبتي گوناگون در زمان هاي كم كاري توسط اپراتور و درج نام هاي خاص مورد نظر مشتري در زمان رجوع ، استفاده از متدهاي چاپ بنر با ظرافت كم و سرعت بالا ، افزايش ماشين آلات و پرينترهاي چاپ بنر ( كه به دليل محدوديت هاي مالي و مكاني غير محتمل تر مي باش ) ، قرارگيري چاپ بنر فوري در الويت اقدام ( كه به دليل بي نظمي هاي احتمالي و ايجاد توقعات نابجا منجر به ضايع شدن حق ديگر مشتريان مي شود ) و ارتقا و تقويت عوامل سخت افزاري و نرم افزاري موثر در چاپ بنر ( مانند هيترهاي پر سرعت تر ) .

در ادامه مي توان افزود كه تسريع انجام امور ، علاوه بر رضايت مشتريان ، باعث بهره مندي بيشتر خود متصديان اين امر از زمان و هزينه نيز مي شود ، چاپ فوري بنر سبب مي شود تا كار تعداد بيشتري از مراجعين انجام شده و اين خود سبب افزايش سود آن ها مي گردد . در ماشين آلات پيشرفته چاپ ، عرض زياد چاپگر از ويژگي هاي قابل توجه آن مي باشد . با افزايش عرض چاپگر ، خروجي كار توانايي توليد شدن در ابعاد بزرگ را دارد كه اين امر سهولت و سرعت چاپ اين گونه ها را بالا مي برد .  غلطك لاستيكي بزرگ و روان اين ماشين آلات ، سيستم تنظيم ولتاژ هد ( كه پيشتر به صورت مستقيم و سخت افزاري انجام مي شد ، ولي اكنون انجام اين كار به صورت نرم افزاري نيز ميسر است ) ،  بهره گيري از سيستم هاي گرمايشي اولتراسونيك كه با ايجاد گرماي چند جانبه و ارتعاش به خشك شدن رنگ بنر كمك كرده و در نتيجه سرعت چاپ زياد مي شود ، وجود سنسورهاي حساس به اتمام جوهر و اعلام به موقع در شرف اين اتفاق ( كه سبب مي شود تا اپراتور به موقع به تعويض آن پرداخته و جوهر به هنگام انجام كار مشتري تمام نشود ) ، تنظيم درجه حرارت خشك كن ( كه بالطبع با افزايش دما سرعت انجام فرآيند افزايش مي يابد ) و امكان همزمان تزريق رنگ و اعمال حرارت از ديگر ويژگي هاي ماشين هاي چاپ پيشرفته مي باشد كه تمامي ويژگي هاي منجر به چاپ فوري بنر مي گردد .

چاپ بنر 


برچسب: چاپ بنر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۸:۲۸ توسط:balootchap موضوع:

چاپ بنر ارزان

بدون شك يكي از بزرگترين محدوديات بشر براي خريد اجناس و بهره مندي از خدمات گوناگون ، ميزان بودجه اختصاص داده شده به آن امر مي باشد ، كمااينكه با وجود بودجه كافي و سرمايه زياد ، خريد مرغوبترين كالا ها و بهره گيري از كامل ترين خدمات كار دشواري به نظر نمي رسد . از اين روي هنر انسان هاي مقتصد نيز در شرايط كنوني خودنمايي مي كند . زماني كه قيمت ها افسار گسيخته شده و روند صعودي روزافزوني را مي پيمايند ، قدرت تشخيص خريد كالا و خدمات در زمان صحيح و مكاني مناسب رمز موفقيت اقتصادي مي باشد . بَرنوشته و چاپ بنر نيز به عنوان كالايي تجاري  ( با حفظ ويژگي هاي خدماتي خود ) از اين قافله عقب نمانده و دستيابي به آن در شرايط بهينه اقتصادي ، امري قابل توجه مي باشد . شايد به هنگام صحبت در مورد چاپ بنر ارزان ، اولين مطلبي كه به ذهن خطور كند ، استفاده از متريال ارزان قيمت ، روش هاي سنتي و كاستن افزونه هاي دلخواه باشد ( مانند نوشته هاي دست نويس روي پارچه هاي چلوار ) ، اما گاهي خدمات با كيفيت بالا و قيمت ارزان نيز يافت مي شود . يكي از راه هاي چاپ بنرارزان آگاهي از ميزان دقيق توقعاتمان مي باشد . به عنوان مثال شخصي براي عرض خير مقدم به حجاج در صدد چاپ بنر مي باشد ، توجه به اين نكته كه عمر مفيد اين بنر ۱ هفته بوده و پس از آن سرنوشتي نا معلوم دارد ( در صورت تغيير ناپذيري اسماء ) ، فرد سفارش دهنده مي تواند محصولي ارزان تر را مد نظر خود قرار دهد . آگاهي از قيمت پارچه هاي خام ، رنگ ، استهلاك ماشين آلات و تعرفه هاي موجود نيز قدرت مقايسه بيشتري به كارفرمايان داده و سبب مي شود تا از ميان چند گزينه ، انتخاب وي به جاي برگزيدن اولين ترين گزينه پيش روي ، مفيدترين ، با كيفيت ترين و اقتصادي ترين آن ها شود . در مواقعي نيز نا آگاهي از تفاوت محصولات و فرآورده ها باعث گران شدن چاپ بنر مي شود . بطور مثال با آگاهي از تفاوت ميان « بنر » و« فلكسي فيس » مي توان آن ها را بجاي هم بكار نبرد و قيمت متناسب با محصول مورد نظر پرداخت كرد . در مثال فوق ، فلكسي فيس يا فلكسي نوعي بنر با قابليت عبور نور از دل خود مي باشد كه سبب مي شود تا نوشته هاي آن در طول شب ، بواسطه نور پشت آن خوانا باشد ، در صورتي كه بنرهاي معمولي داراي ضخامت بيشتري بوده و براي روشنايي آن بايد از نور خارجي استفاده كرد . اطلاع از همين موضوع ساده مي تواند متقاضيان را از انتخاب ماده اوليه اشتباه بر حذر دارد ، مطلبي كه برخي از متصديان چاپ بنر به مراجعين اعلام نمي دارند . علاوه بر جنس پارچه ، تغييرات در نوع رنگ ، پرينتر و متدهاي استفاده از آن ها و ابعاد نيز مي تواند در توليد چاپ بنر ارزان نقش بسزايي داشته باشند . تيراژ بنرها از ديگر عوامل ارزان شدن قيمت تمام شده آن ها مي باشد ، طبيعيست كه با افزايش تعداد آن ها ، هزينه هريك شامل تخفيف شده و با قيمت مناسبتري مهيا مي گردند .

 

چاپ بنر


برچسب: چاپ بنر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۷:۲۳ توسط:balootchap موضوع: